Gabbes födelesedag

Jag tycker det var alldeles nyss Gabbe var nyfödd och liten bebis.
Nu är han snart större än oss alla och idag fyller han 12 år. Kan inte förstå var alla åren har tagit vägen.
Jag tycker ju inte att jag har blivit något äldre..haha! Det där lät inte så bra kanske.
Det är ju så alla 40 plusare brukar säga. Måste vara ett tecken på att jag känner mej gammal eller nåt.
Hur som helst, Gabbes födelsedag är det så lite tårta antar jag att det blir i eftermiddag nån gång.
Men det är inte det som prioteras idag tydligen utan tapetsering i köket.
Mormor är här som expert, arbetsledare och fredsmäklare för att undvika skilsmässa.. haha!
Slutar alltid med att mamma och pappa blir oense om något. Tror att det har varit ganska lugnt idag faktiskt fast iofs så är inte dagen slut än. Vi får väl se hur det slutar.
Idag känns det som att jag inte har gjort något vettigt alls och ändå är klockan redan fyra.
Bakade kolakakor gjorde jag på fm iaf och så var jag nyss och köpte mandriner till tårtan.
Ikväll ska jag till Grangärde igen och hämta halsbandet som jag glömde där i fredags. Har blivit väldigt duktig på och glömma saker har jag märkt på sista tiden.
Hemma hos Martina och Mattias finns ett hårspray kvar sen påsk.
illa att man inte har träffat dom sen dess =( Men det 31:a blir det förhoppningsvis ett besök hos dom =)

Imorgon är det måndag och en ny vecka igen som innebär jobb ons,tors, fre och så ska jag väl försöka få något gjort på kursen mån, tis. Kommer att bli svårt och motivera sej men jag har ju fortfarande bara 50 % så jag lär väl se om det finns något annat jobb att fylla ut tiden med, förutom städjobbet.
Nästa helg väntar Falu kalaset på lördag kväll. Det är min plan iaf, sen återstår det och se vad vädret säger.
Nej, nu lär det bli något att äta här!
Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0