"Don" är den bästa!

Alla killar, släng er i väggen! Så länge lille "Don" finns i min närhet är han nummer ett. haha...
En stund med honom kan rädda en hel dag. En kram fick man oxå =) Åhh! Finns ingen sötare!
Nu när det är sommar får man förhoppningsvis träffa honom lite oftare, i dammsjön och så.
För er som inte känner "Don" är det mitt kusinbarn på snart tre år som jag pratar om.
Som sagt, världens sötaste och goaste är han.
Förutom en liten stund med honom idag på eftermiddagen har det inte hänt så mkt idag.
Jag satt ute och solade ett par timmar på förmiddagen men sen blev det mulet framåt eftermiddagen,
så jag hoppade i duschen med tron på att solen hade gjort sitt för idag.
När jag hade duschat och gjort mej i ordning, vad tror ni inte visar sej då? Solen så klart! Suck...
Men den blev bara framme en liten stund till så jag missade inte så mkt iaf :P
Veckan som kommer nu är fullspäckad och ingen dag är den andra lik.
Vill helst ha fredag nu för det som händer under veckan är inte så himla roliga saker allting.
Menmen, ska väl överleva det på något vis ändå antar jag.
Ikväll väntar sprängaren. Har sett den filmen massvis med gånger men jag kan lika väl se den igen.
Hur bra som helst, fast man kan ju undra när nästa Marklund-film kommer, om det kommer någon.
Nu blir det lite kvällsmat!


 En bild på min favorit =)

Kommentarer
Postat av: mimmi

nämen va söt :D

2008-05-11 @ 19:46:05
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se
Postat av: Lollo

aa du carro det finns inget som piggar upp en så som barn kan göra! speciellt när man inte träffar dem varje dag ;)

2008-05-14 @ 09:34:50
URL: http://lollo87.blogg.se/?c=1207252488
Postat av: Lollo

aa du carro det finns inget som piggar upp en så som barn kan göra! speciellt när man inte träffar dem varje dag ;)

2008-05-14 @ 09:35:22
URL: http://lollo87.blogg.se/?c=1207252488

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0