Bloggtorka!

Det har gått bra många dagar sen jag skrev något här sist.
Har haft lite bloggtorka under veckan tror jag. Tid och ork har det inte funnits riktigt heller.
Hur som helst har jag jobbat onsdag-fredag nu på växthuset. Jag tror att jag har blivit bortskämd när jag har varit i Borlänge och att det har varit så bra där, för Växthuset är verkligen inte så kul längre..
Ibland känns det tyvärr som att jag blir lite utnyttjad och bara får göra "skitgörat". Ibland måste sånt göras oxå, helt klart, men man kan ju faktiskt dela på det tycker jag. Menmen, lite pengar blir det iaf.
Imorgon ska jag däremot vara i Borlänge och det ser jag framemot =) 
Anneli ringde i måndags och sa att dom hade sparkat Brita.
Tänker inte gå in på varför men det är tråkigt att bilden man har av en person inte riktigt stämmer.
På grund av det hade jag fått jobba ons-fre denna vecka och några dagar nästa vecka oxå.
Nu hann ju Växthuset före så nästa vecka blir det inte mer än onsdag där. Bättre än ingenting iaf..
Känner att jag vill hjälpa dom så mkt jag kan nu. Inte lättaste och hitta en ny florist så där på en gång heller.

Ny hårfärg har jag fått oxå. Ingen radikal förändring men lite grann iaf. Gjorde en sväng till Grangärde igår så Therese fick slänga i färgen åt mej. Hon bjöd på mat och jag på fika =) Myspys!
Aprå på myspys, hur söta var inte kattungarna dom hade köpt då?! Åhh, vill oxå ha!
Kanske när man flyttar hemifrån. Nu är väl inte och tänka på antar jag..
Det var nog allt för idag. Nu ska jag kika vad det är på tvn och sen ska jag försöka komma i säng tidigt.
Ikväll med. Brukar aldrig bli så =) Menmen...
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0