120!

De senaste dagarna har verkligen gått i 120! Men jag klagar inte, det är lika bra och ha det så..
I måndags först praktik, sen hem och äta innan jag var i väg och städade, hem och byta om och ut på promenad för att sedan ta en dusch och slappa i soffan en halvtimme före läggdags.
I måndags blev det rätt sent dessutom. Therese bor ju själv i veckorna för Andreas jobbar borta.
Så Therese underhöll mej till ända halv tolv.. Det var nån läskig bil på vägen utanför henne tydligen. haha!
Tur att man kunde ha lite kul iaf. Lyckades övertyga henne om att det nog inte var så farligt.. :P
Gårdagen såg i det närmaste lika ut. Idag var jag kvar i Borlänge efter praktiken. Direkt efter gick jag till min nyfunna vän och lämnade två par skor för lagning. Just det, skomakaren har blivit min nya vän.. haha!
Som jag sliter skor är det tur att det finns såna. På fredag får jag tillbaka dom som om dom vore nya. Perfekt!
Sen hämtade mamma och pappa upp mej. Vi var till OnOFF och lämnade in min kamera.
Upp till tio dagar kunde det ta att få den lagad.. Med andra ord får den inte följa med till Lindesnäs =/
Sen blev det kupolen. När det börjar röra på sej och hända saker tyckte jag att det var värt och fira med en supersöt klänning som jag hittade på Gina tricot. En blå dessutom. Lite ovanligt för att vara jag .
Blir min favorit på sommarens alla fester tror jag.
Nu ska jag kila och kolla på lite hockey. Med tanke på att det är i Kanada nu är det inte allt det visas matcher på dagtid så man får passa på när det väl är. Sen tror jag att det blir sängen ganska tidigt.
Med förhoppning om att ingen sms-terrar mej :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det jultomten som terrar dig?

2008-05-07 @ 21:07:55
URL: http://thisisemmson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0