MVG i jobbsök

Tisdagkväll. Jag har gjort klart veckans städning med andra ord. Idag fick jag hjälp av mamma oxå.
Fast man kan ju fundera på om det gick så mkt fortare. När mamma ska hjälpa till blir det alltid så noga. haha..
Jag brukar fuska liite grann ibland för jag tror faktiskt inte att det är någon på stället som bryr så där jättemkt.
Bara toaletterna är skapligt fräscha så.
Idag på kursen har jag haft tre partssamtal, det vill säga att jag, Tommy som har kursen och Camilla från arbetsförmedlingen satt och gick igenom hur det såg ut för min del.
Kan man få MVG i jobbsök så var det precis det jag fick idag, det kan jag säga utan att skryta. Så det var skoj!
Imorgon kanske jag skulle få ha fejkad intervju oxå, som träning till fredagen. Kan ju behövas!
Vore skönt om det kunde gå vägen nu. Känner att jag vill ha lite förändringar i mitt liv.
Och ska det funka på en punkt måste det bli annorlunda oxå. Så det är bara att hålla tummarna och hoppas.
Blir en sväng förbi Borlänge på fredag oxå men inte till kupolen. Nej, jag ska lämna in två par skor där klackarna behöver lagas. Förstår inte hur jag kan slita skor som jag gör. Hoppas det där går och fixa nu då!
Ett par av skorna har blivit mina favoriter så dom MÅSTE bli fixade!

Nu blir det lite mat och sen tvn!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Klart du komemr fixa det på frdag nu ;) Håller tummarna!!!!

2008-03-05 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0