Äntligen fredag!

Världens bästa fredag är här =) Imorgon ser jag framemot att få soova!!
Idag har det varit en bra dag. Jag och moster började halv åtta. När vi kom dit fick vi veta att en av barnen blivit sjuk, vilken innebar att vi sammanlagt hade två barn på hela dagen.
Det dröjde en timme innan första kom och ytterligare en till innan nästa fröken och nästa barn kom.
Vi skulle ha slutat kl 14 nånting men moster hade tid att ta ut så vi åkte redan vid halv tolv =)
Fanns ingen anledning och vara kvar. Så det har varit en låång eftermiddag, har hunnit med en hel del.
När jag kom hem fixade jag lite mat innan jag hamnade här. Även fast man är ute på praktik lär man söka lite jobb oxå så jag kollade runt lite. Som oftast fanns det inget att söka..
Sen bestämde jag mej för att beställa ett festivalpass till peace and love. Ni som känner mej och läser denna blogg lär väl undra vad det har tagit åt mej. haha! Nästan så jag själv börjar undra oxå.
Nejmen jag har en känsla av att det kommer att bli kul trots att en del av musiken inte riktigt är min stil.
Men ska man dit med ybertrevligt folk så kan det inte bli annat än skoj :D 26-28 juni är alltså bokade nu.
Fast jag var tvungen till Djurås och köpa den kan jag tillägga eftersom jag varken har betalkorten eller internetbank som krävdes för att kunna beställa från nätet. Självklart kunde jag inte vänta till måndag utan var tvungen NU!
Om ni inte visste det om mej så är jag en otålig person som går fort fram =) illa, illa...
Efter turen till Djurås tog jag en promenad. Underbart skönt! Kanske våren börjar komma trots att det har varit så fruktansvärt kallt under veckan. När jag gick idag fick jag en känsla av våren. Det kändes härligt!
När jag kom hem tyckte pappa att vi skulle ha en bulle... Plusminus noll med förbränningen alltså.. haha..
Ikväll blir det final i let`s dance, hockey oxå. Let`s dance vinner nog kampen trots allt.
Det är ju final med Tony och det kan man ju verkligen inte missa. Heja dalarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0