Uppladdningen har börjat!

Det verkar som att jag åkte på en lindrig form av feber för idag visade tempen 36,6 vilket jag inte kallar feber. Jag känner mej rätt pigg dessutom och har så gjort hela tiden. Så jag satsar på att åka till Borlänge imorgon. Vi hade ändå tänkt och "mjukstarta" imorgon så det ska nog gå bra. Vid fyra imorgon ska vi ses i Borlänge och då lär jag hämta ut mitt festivalpass. Förhoppningsvis är det inte alltför lång kö, risken finns, men man kan ju hoppas att många har hämtat det i början av veckan. Det lär väl visa sej. Börjat packa har jag oxå gjort. Det är ju mej vi pratar om.... Jag borde egentligen ta med mej lite varmare kläder för att undvika ett återfall men varmklädd och samtidigt fin, funkar det!? Nja.... Min cerisa klänning med svart tryck och utan axelband är som gjord för P&L om du frågar mej så självklart ska den med. Men jag tror faktiskt att skinnjackan kan funka till så den får följa med. Ett par jeans åker oxå med, till dom kan jag ha det gråa linnet med silvertryck. Sen blir det lite myskläder att ha på dagarna när man är i lägenheten och tar igen sej. Jag är såå tacksam att vi får bo hos Martinas syster. Hade camping varit enda alternativet hade jag inte åkt dit kan jag säga. Det här blir mycket bättre och att hon dessutom bor precis vid festivalområdet gör inte saken sämre. Helt perfekt! Det känns som att det kommer och bli en fruktansvärt kul och minnesvärd helg. Jag längtar!

Igår kväll fick jag ett så himla gulligt sms.
Det gör mej lite förvirrad men ändå glad.
Vi ska fortsätta hålla kontakten och så ses vi senare i höst.
Situationen är lite svår men det kan gå.
Nu förstår ni säkert ingenting men jag väljer och vara hemlighetsfull ett tag till.

Kommentarer
Postat av: M

du kommer bli varm på ett eller annat sätt:D hihi myskläder är perfa och underbart skönt för vi hinner inte ta igen oss allt för länge! jag förstår nog vad du menar? eller?:P JAG VILL VETA!!!!!!! Ses imorn <3 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D jag längtar så jag spricker!!

2008-06-25 @ 21:45:50
Postat av: Emma

Nja, jag fattar absolut ingenting.... men sköt om dig nu dessa dagar och ta dig hem helskinnad. =) Kram!

2008-06-25 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0