=(

Jag måste vara världens mest puckade person. Hur kan jag vara så dum och trilla dit gång, på gång, på gång?!
I slutändan blir det ändå så att jag blir sårad och känner mej utnyttjad och dum .
Nej, nu får jag börja ta mej i kragen och börja ett nytt liv. Jag behöver inte den där skiten alls överhuvuvdtaget, nån gång. Varför inte bara lägga ner nu på en gång?!
Jag har kommit fram till att steg ett blir och flytta härifrån. Jag måste det, det bara är så!
Om det funkar med det ekonomiska till hösten får det nog bli så.
Det är det enda rätta. Det har växt fram under dan då jag har hunnit tänka en massa.
Sen var det blir är en annan fråga men jag är ju fri. Inte bunden till något annat än att jag har jobbet i Blge.
Så vi får se vad som känns rätt. Vad magkänslan säger helt enkelt.
Just nu vet jag verkligen ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0