Midsommardagen!

Det dröjde inte längre än till idag förrän jag skriver igen. Har några timmar att slå ihjäl innan jag kan börja göra mej i ordning för kvällens bravader. Efter två kvällar som chaufför är det dags för mej att ha lite kul oxå :D Ska hem till Therese och Andreas vid 18-snåret innan det såsmåningom bär av till Lindesnäs. Vädret ser ut att vara hyfsat så det har nog alla möjligheter till och bli en lyckad tillställning. Iofs hade vi himla skoj i snöovädret oxå.. haha! Menmen...
Igår var vi alltså vid dammsjön och firade midsommar och grillade. Jag var aningen trött under kvällens lopp så det var bra nära att jag somnade när jag låg bredvid Jon en stund då han skulle sova. Vid 23-tiden blev det tack och god natt från oss som lämnade kvar Fredrik, Maria, Filip, Jon, mamma, pappa och Gabbe där. Jag skjutsade hem mormor innan jag slutligen kom hem och hamnade här. Sen blev det en kopp kaffe och macka innan jag hamnade hos någon.
Hmm, ja jag åkte dit igen.... Så stark är jag alltså.. F*n oxå! Blev där en timme innan jag drog mej mot Leksand.
Emmie hade inte sett eller hört av Adam på hela kvällen. Efter lite detektivarbete lyckades jag hitta honom. Strax efter tre hade jag fått in både Emmie, Adam och Fredrik i bilen iaf. Jens, ja han hade inte tid och åka hem heller =) haha!
Så vi fick åka utan honom. Det blev en trevlig färd hemåt. Mysigt och åka när det är så ljust ute. Jag tror inte att det var riktigt mörkt någon gång när jag var ute och åkte. Så himla skönt! Fast ska man vara negativ så är det faktiskt så att det börjar vända nu och det blir mörkare. Usch! Den tanken känns inge vidare. Sommaren har ju inte ens börjat känns det som! Nej, nu är det dags för en inventering av garderoben. Vad ska man ha på sej ikväll tro?
Ha en fortsatt trevlig helg allihop för det ska jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0