Lindesnäs

Vilken crazy gårdag det blev till slut! Moster skjutsade mej till Therese och Andreas till strax före sju. Vi satt där och drack tills bussen gick mellan 20.30-21.00 nån gång. Vet inte exakt när den kom för det var så himla mkt folk. Vi fick stå typ hela vägen till Lindesnäs. Det var annat än när vi hade bussen för oss själva. Fram till Lindesnäs kom vi hur som helst. I början var det lite avslaget innan allt folk kommit men sen var det fullt röj. Efter ett tag tappade jag bort Therese Och Andreas. Ugnefär i samma veva träffade jag på Fredrik. Han fick sen bli mitt sällskap för resten av kvällen och vi hade jätteskoj =) Vi träffade på Emil och Emelie utanför herrgårn oxå. Emil skulle imponera på mej med sina "blomtalanger" och tydligen blev jag imponerad för jag bestämde att vi skulle öppna en blomsterbutik tillsammans.. haha! När kvällen led mot sitt slut blev det som vanligt en hamburgare. När jag stog där i kön kom Adam och sa att dom var här och sa att jag skulle komma när jag var klar. Sen kommer Emmie lite senare när jag fortfarande står i kön och säger att dom har Erik i skuffen XD haha! Så mkt som jag skrattade då, så mkt har jag aldrig skrattat förut. Och ännu mer skrattade jag när jag fick se honom liggandes där. Till slut for vi hemåt i en fullastad bil. Jens och Bannis åkte oxå hem. Jag och Fredrik följde med Erik in sen och där väljer jag att inte skriva mer av olika skäl. Haha!
Uppe vid 10-tiden idag. Jättetrött men jätteglad för en lyckad gårdagskväll.
Nu är det bara att ladda om för P&L. En tre dagars väntar! Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0