Gilla läget

Tänk att man har hoppats på nån så länge. Snart två år nu..
Jag vet inte vad det är för speciellt men något är det som gör att jag inte kan släppa taget.
Jag har många gånger önskat att det kunde vara annorlunda men nu är det så här.
Jag är fast och det är ingenting jag kan göra för att komma ur det. Det är bara att gilla läget, helt enkelt.
Vissa dagar går det bra, vissa sämre. Tyvärr tror jag att det alltid kommer och vara så.
Det kan låta konstigt men jag vet inte när det skulle börja vända då det är precis lika nu som för två år sen.
Tänk om man fick bestämma hur sitt liv skulle se ut, då vet jag precis hur jag skulle vilja ha det.
Nu går ju tyvärr inte det hur mycket jag än skulle vilja. Som sagt, man får gilla läget.
Kanske är flytt ett alternativ, kanske inte. Just nu vet jag inte vad jag vill =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0