Fisk

Vi brukar nästan aldrig äta fisk hemma hos oss.
Kanske för att Gabbe inte tycker om det, vad vet jag.
Därför är det värt och nämna hur mycket fisk som har ätits denna vecka.
Det började i måndags med att Emmie ville ha sprödbakad torskfilè så det fick det bli.
I samma veva som vi handlade det köpte jag en tonfisk burk och
igår åt jag en tonfisksallad till middag.
Imorse blev jag sugen på tonfisken som var kvar så jag la den på mackan och åt upp den.
Och så ikväll, panerad torsk med spenat.. Haha! Detta blev verkligen fiskveckan.
Jag ska hem till Therese ikväll och leka lite kock. Jag ska smita in hos henne och laga mat till henne tills hon kommer hem från jobbet. Eftersom Andreas inte gillar fisk ska vi passa på nu när han inte är hemma.
Sen blir det nog en film innan vi somnar och imorgon en sväng in till Ludvika hade vi tänkt.
Därifrån ska jag sen ta bussen till Borlänge. Mamma och pappa ska dit och handla till midsommar jag passar på och gör lite ärrenden och åker med dom hem sen.
Måste nog besöka min käre vän skomakarn igen.
Denna gång är det en sula på en ballerina sko som har lösnat.
Fattar inte hur jag lyckas! Får hoppas det går att fixa. 
Sen ska jag framkalla hundra tals kort. Har kort tagna sen jul som jag inte har framkallat så det är rätt många.
Kan vara bra och kunna radera lite gamla kort på kameran med tanke på Peace and Love nästa vecka =)
Som jag längtar! Känns som att det behöver hända något kul nu...
Dags för dagens promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0