Winnerbäck

Det blev en ororlig natt. Troligen är jag rätt nervös för mötet med Blomsterlandet som är idag klockan 14. Aja, det ska väl säkert gå bra. Fast hade ju hellre åkt till dammsjön idag måste jag erkänna, ta vara på de sista fina dagarna. Antar att det inte blir så mkt mer av den varan efter helgen. Men iaf så var jag och kusin Kicke på Winnerbäck igår och det var kanonbra =) Miss Li gjorde mej inte heller besviken. Vi anlände redan vid sex-tiden vilken kanske var en liten miss. Miss Li började spela strax efter åtta och Winnerbäck nio. Så jag och Kicke+ Bertilsson som vi hittade på där och fick i släptåg, gick upp till Ok och köpte en sallad. Sen slog vi läger där till åtta då vi gick ner och såg på Miss Li. Nio började Winnerbäck spela. Kan nog konstatera att det här var bättre än i Leksand för två år sen. Duetten mellan honom och Miss Li gav mej rysningar. Grymt! Vädret var ju oxå på topp så det blev en jättetrevlig kväll! Tusen tack för det Kicke, bästa på länge! Hem skulle kusin Mattias oxå åka. Efter lite snirklande hittade vi hem till hans kompis dit han var och hämtade ryggsäcken. Sen gick det i en väldig fart hem med ett stopp i Borlänge där vi släppte av en arbetskompis till Mattias. Vad gäller underhållningen, ja den skötte Mattias i form av pratande nonstop =) haha.. Hemma vid ett tiden tror jag. Ikväll får jag besök oxå. Fredrik ska titta förbi en sväng =) Med tanke på att han bor 300 m härifrån eller nåt när han är hemma, vore det väl konstigt om vi inte skulle ses. Så han kollar förbi senare. Antar att det oxå gör mej lite nervös.... Nu ska jag sola en stund och sen blir det duschen för senare färd mot Borlänge.

Kommentarer
Postat av: Emma

Intressant med besöket.... =) M säger att du ljuger när han höll i underhållningen på vägen hem, men jag vet att du pratar sanning, för jag var vaken när han kom hem... och aningen berusad var han.. han som inte skulle dricka utan köra hem... det stank sprit lång väg... haha

2008-07-31 @ 21:53:54
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0