Varmare väder

Idag börjar det nästan kännas att det är varmare luft på gång. På onsdag ska det bli bättre väder. Har blivit mkt tjat om vädret i de senaste inläggen tror jag men det är ju liksom det som styr allt när det är sommar. Passade på och sola för en stund sen och då kom jag att tänka på bikinin som jag såg på H&M förut och som jag blev sugen på... Vilken tur att jag inte köpte den! Hur många gånger hade jag fått använda den i sommar?! Än så länge får dom dagarna plats på en hand. Men som sagt, bättre verkar det bli. Therese tajmar både semester och födelsedag bra. Precis fått semester och på onsdag är det dags att fylla systemålder för hennes del. Fick ett mess igår kväll med en förfrågan om att hänga med ut. Självklart sa jag ja, säger jag nån gång nej!? Nä, det ska mkt till innan jag dissar någon faktiskt. Så utgång i Ludvika väntar på onsdag =) Kanske inte den bästa tajmingen med tanke på att det är två dagar FÖRE löning. Kan ju hoppas att det är lite folk ute iaf. Hildasholm i Leksand är oxå planerad till onsdag. Äntligen ska jag få besöka det =) Har velat det ända sen jag skrev en uppsats om det där stället på gymnasiet. Ska bli riktigt trevligt!
Planer för idag vet jag inte riktigt. Vaknade upp till sol och ganska varmt så jag blev rätt sugen på dammsjön. Nu verkar det dessvärre vara på tok för mulet så kanske ingen idè och ge sej dit. Får nog bli gräsmattan för min del. Får se om man även kan beställa en dator idag. Har bett kusin Mattias om lite experthjälp så vi får se om han har tid och komma en sväng idag. En annan är ju helt kass på sånt där så det var lika bra tyckte jag och fråga någon som har lite bättre koll, så det inte blir något billigt skräp eller nån dyr onödig sak. Återstår att se vad det blir. Skönt ska det iaf bli och få en egen. Sen Adam började med poker är det bäst att passa på och sitta här på förmiddan när han sover, sen är det kört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0