En dag med lyckligt slut

Jag kanske kan godta förklaringen men jag förstår inte den snabba vändningen. Det lär jag väl aldrig få svar på och det blir knappast bättre av att jag grubblar. Personen är en knepig person och läget är som det är. Bara och gå vidare! Den här dagen har faktiskt utvecklat sej till det bästa. Det började redan i morse. Jag och Kicke bestämde oss för att åka på Winnerbäck tillsammans eftersom ingen av oss har hittat ngt sällskap =) Inte ofta jag och kusin gör något tillsammans direkt men det ska bli skoj, riktigt skoj! Var lite rädd att jag inte skulle få komma iväg på Winnerbäck för jag ville verkligen på det. Nu löste det sej ju till slut iaf :) Får se om det blir Dammsjön en sväng först. Tror inte att jag får Therese med mej faktiskt men man vet ju aldrig. Verkar ju som att det blir fint väder imorgon med och det är ju perfa till kvällen verkligen. Annars idag så har jag då gjort en dag på CentrumBlomman. Det var längesen sist nu men man känner sej som hemma direkt. Trots att det är lågsäsong nu flöt dagen på bra iaf. Alltid fanns det ngt att pyssla med. Blir en sväng dit på fredag oxå men sen vet jag inte hur det blir i framtiden =/
Nej, nu ska jag nog gå ut en sväng. Har muppat här alldeles för länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0