Internet funkar =)

Äntligen har jag fått igång internet på min dator =) Självklart var det Gabbe som fick igång det, vad annars!!?? =) Den där ungen slutar aldrig och förvåna. Förstår inte var han lär sig allting. Helt sjukt! Detta blir alltså första inlägget på nya datorn =) Har lyckas installera msn oxå. Hur svårt kan det vara tycker säkert ni men för mej är det mesta som har med datorer och göra en hel vetenskap. Hur som helst så tänkte jag ta och berätta om gårdagen som alltså spenderades i Hedemora. Märta, Tias, Svanberg och Örjan kom och hämtade mej vid tåget. Klockan var 14.20 och Svanberg var redan knall och jättedryg. Vi åkte på Hemköp och handlade lite mat och så till deras lägenhet en snabbis. Sen vidare till Tias föräldrar där vi tillbringade kvällen eftersom dom var hundvakter. Vi stoppade i oss pizzan och började dricka för att vi skulle kunna stå ut med Svanberg. Haha! Ganska precis efter maten startade jag ett vattenkrig. Svanberg och Märta skulle flytta bordet till skuggan och jag gick efter med en vattenflaska. Svanberg fick ett par droppar på ryggen och skulle självklart hämnas. Med en tillbringare. Hela jag blev dyngsur! Typiskt killar och ge dubbelt tillbaka. Som tur var hade jag inte duchat och fixat till mej då. Sen blev det lite dricka och massa skratt som vanligt innan vi drog oss med daldansen-området eller vad man ska säga. Ett besök i öltältet blev det först och sen hörde vi på Rootvälta en stund. Vad som sen hände vet jag inte riktigt. På hemvägen blev det en sväng på Hökan. Självklart var jag tvungen och "bulta" på ryggen nu med. Rackarns skor ;) Väl hemma satt vi ute och åt maten. Jag var allra tröttast och gick och la mej först. Fick sällska efter en stund. Mys,mys! Känns inte så bra idag med tanke på hur det kommer och bli bara =/ Menmen... Dom tre tokstollarna var uppe vid sju redan men det var minsann inte jag. Det blev klent med sova i natt. Väl uppe var jag på uselt humör av en viss anledning. Vi skjutsade hem Svanberg och sen åkte vi och solade. Badkruka som jag är badade jag självklart inte, Mat på lappens sen innan jag for hemåt. Tack alla inblandade för en trevlig kväll och tusen tack Märta och Tias <3 Ni är guld! Nu ska det inte stå på förrän jag ska sova. Idag har inte varit nån bra dag direkt...

Kommentarer
Postat av: M

nej nej nej jag och tias var uppe sex, svanberg kom inte ner förns efter 8...:P haha! tack själv! <3

2008-07-28 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0