Startdatum klart!

Jag har precis pratat med Therese från Blomsterlandet. Den 31 juli ska jag för första gången få se min nybygda arbetsplats och träffa mina kollegor =) Gissa om det är spännande! Vi skulle fika, skriva kontrakt och prova lite kläder. Vad skönt det blir och slippa fundera vad man ska ha för kläder när man vaknar på morgonen. Kanske klädkontot minskar en aning oxå =) haha.. Kanske bäst det med tanke på att man inte blir rik på att jobba som florist. Menmen, det är det jag vill och då spelar det ingen roll vad jag tjänar. Det viktigaste är att jag trivs med mitt jobb och det här har ju alla förutsättningar att bli hur bra som helst. Den 25 augusti börjar jag och har då provanställning till 25 februari. Sen är det bara och hoppas att man får fortsätta efter det oxå. Hur som helst är jag glad åt det här halvåret som jag får.

Lite sol och värme har vi fått idag oxå. Helt underbart!
Om det ändå kunde vara så här hela sommaren.
Jag har legat ute större delen av dagen men inte så långa stunder. Det är något som oroar mej och jag kan inte vara stilla. Jag hoppas och ber att det inte är som jag tror.
Imorgon lär jag veta.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0