Slödag

Det blev precis som jag hade väntat mej. Klockan är över halv sju och inte ett endaste dugg har hänt idag. Jag låg ute en halvtimme och solade innan solen försvann. När den väl gick i moln var det inte speciellt varmt. Jag fastnade i min bok som jag håller på med just nu. Den är så himla bra! Så idag fick det bli en sån här slappdag som jag egentligen inte tycker om. Helst vill jag att det ska hända något hela tiden. Idag var jag dock inte på humör för att arrangera något. Slängde ihop en smulpaj med äpplen till kaffet. Måste nog fråga mormor efter hennes recept. Den där blev lite föör smulig och torr, på grund av det kändes den lite nyttigare iaf.
Ringde till Anneli idag på Cetrumblomman. Den 31 juli ska jag träffa Blomsterlandet och prova kläder, fika, skriva kontrakt samt träffa mina nya arbetskompisar. Just den dagen hade jag förståsfått jobb på Centrumblomman. Surt att det skulle krocka men inte mkt göra åt. Tur att Anneli är så snäll att det inte var några problem och ändra. Hon ändrade till och med så att jag fick göra två heldagar istället för flera halvdagar. Det gjorde att jag blev ledig den 30 augusti då Winnerbäck kommer till Säter =) Jag skulle gärna vilja dit så jag ska börja höra mej för få se om nån i min bekantskapskrets kan tänka sej och hänga på. Den som lever får se...

Kommentarer
Postat av: Emma

Du vet att det är 30 JULI som han kommer till Säter väl???

2008-07-16 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0