Midnattstravet

Igår var vi på travet då, jag, Mattias, Emma och Fredrik. Det var en riktigt trevlig tillställning faktiskt. Trots att jag som sagt inte förstår ett dugg av trav så var det skönt att bara sitta där och njuta i solen med något kallt att dricka. Vi slapp den där pajasaren ganska mkt oxå och det är jag glad för. Uggla då, kvällens stora dragplåster. Vilken kung! Det var hur bra som helst! Det blev en lång spelning oxå. Jag är inte säker men han höll nog på närmare 1½ timme. När det var slut lyckades vi få Frippe till bilen som för övrigt hade sett extra nummren på Uggla men missat resten. Ett stop i mcdriven blev det förstås och där skrattade jag så jag trodde jag skulle gå åt. Lika så resten av vägen hem. Frippe kan ganska bra han! Hemma vid 2 helt död. Men än skulle jag inte få sova. Hedemora kallade igen och det är väl bra tur att det äntligen är lördag och jag får åka dit. Ikväll behöver jag inte saknas nånstans ;) Hur som helst ska det bli grymt kul! Liksom det här jag har laddat för hela veckan. Ska packa det sista och fixa mat, sen börjar nog klockan bli halv ett då det är dags att fara till Djurås. Lär in och hämta Märtas present samt ta ut pengar så jag har ngt att betala tåget med.
Ha en trevlig kväll allesammans för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0