"Medvetslös"

Känner mej helt färdig! När jag kom hem från Dammsjön idag hade jag fem missade samtal och två mess från några Hedemora bor som började bli lite runda under fötterna =) Sen ringde Tias och så försökte dom få mej till Hedemora. En mindre nykter Svanberg hade nog skickat efter en taxi om jag inte hade sagt att jag skojade, när jag sa att han fick ringa en taxi... haha! En fyra dagars hade det i så fall blivit. Jo jag tackar ja! Nej, något sånt blev det inte.. Hedemora får vänta på mej till på lördag =) Fast det var en stund här efter att jag kommit från Dammsjön och sen duschat då jag kände att jag bara vill skita i hela helgen. Troligen är jag på andra tankar imorgon när jag vaknar men nu känns det bara seeeegt! Det blev alltså utgång i Ludvika igår. Det var jag, Therese och två kompisar till henne. En sväng till Grängesberg för att hämta den ena av dom blev det först innan vi åkte in till den andra av dom i Ludvika och förfestade. Vid elva tiden drog vi oss ner mot stan. Det blev en sväng in på BK:s innan vi gick in på trädgårn. Det var inte mkt folk men jag måste säga att det här var den roligaste utgången i Ludvika hittills. Bara på slutet där som jag började lessna... Och den där pajsaren som var efter mej var ju så där lagom trevlig. Therese ville inte gärna åka hem utan ville på efterfest medans jag bara ville hem och sova. Tänka sej, JAG bangade en efterfest. Hur ofta händer det?! Till slut kom Therese kusin och vi kunde äntligen börja färden hemåt Grangärde. Klockan måste ha varit fyra när vi kom hem och stupade i säng. Vid åtta i morse blev jag väckt av en kelsjuk katt som placerade en puss rakt på munnen på mej haha! Gosefis! Lyckades somna om och sov till halv tio sen. Denna dag var inte Therese dag kan jag säga. Jag fick vara hennes betjänt och passa upp på henne medans hon gjorde sitt bästa för att överleva.... Vi låg ute på gården och bara slappade. Djupman kom med varsin piggelin åt oss oxå. Efter den och äpplena som jag var och köpte tror jag faktiskt att Therese piggnade till lite. Vid kvart i ett tackade jag för en jättekul utgång och styrde kosan mot Björbo. Hem och hämtade bikinin och sen i väg till dammsjön då. Där var det fullt hus som vanligt. Vet inte hur många ungar under tio år som var där men det var bra många då man räknar släktens och alla "grann-ungar". En underbar eftermiddag i solen blev det. Nu ska det nog inte stå på förrän det är dags att sova. Som sagt, jag är dundertrött och bara hoppas att jag ska överleva helgen. På söndag vet vi.... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0