Lager 157

Idag fyller lilla Jon 3 år. Tyckte det skulle nämnas allra först :P Stort grattis på honom!!

Idag blev det först en sväng till Sågmyra. Vi lyckades hitta något allihopa och lindrigt undan kom vi oxå. Mamma, pappa och Gabbe handlade tillsammans för 1200 och då fick dom bra mkt. Själv handlade jag för strax över 400 och fick ett par mjukisbyxor, ett linne, en kortärmad skjorta och en present till Adam (bäst att inte säga vad ifall han läser denna blogg) Värt att nämna var att linnet kostade 10 kr!! Ett helt vanligt linne i plommon färg typ. Inget fel på det alls... Så vi har verkligen fyndat idag. Sen blev det mat i Rättvik vid Hantverksbyn och sedan en sväng i centrum. Längsen man var där nu. Lite blandade känslor faktiskt när vi passerade BlomsterLiv =/ Jag har mina stunder när jag saknar stället faktiskt. Sen åkte vi vidare till Leksand. Fika på Siljan och sen handlade vi mat innan vi via Djura åkte hemåt. Grymt skönt att komma från hemma ett tag. Som sagt, två dagar och bara gå hemma är alldeles för mkt. Imorgon blir det nog till att städa lite på kontoren på snickeri. Långt ifrån så mkt som jag vanligtvis brukar men eftersom några har jobbat i veckan så lär jag ta åtminstone deras kontor. Skulle bli dåligt väder så det kvittar vad jag gör egentligen.
Nu blir det iaf tv och lite friidrott. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, nej då, han skojja inte... jag var ut och tog en sväng.. i bäcksvarta mörkret, inte en gatlampa som lyste.. du ser, idag ösregnar det ju, så det var tur jag tog en tur igår. =) Knäpp är jag nog, men vadå, har man semester så har man. =)

2008-07-19 @ 13:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0