Kofesten 2008

Inte på blogghumör för fem öre idag men jag ska göra ett försök till och sammanfatta gårdagen lite kort. Tess och Julian kom hit vid fem tiden med bussen. Vi tog en drink och sen gjorde vi tacotårta. Efter maten rullade det på med god dryck och massor av skratt. När man är med Tess skrattar man så man får ont i magen. Så är det varje gång. Vädret hade vi ju på vår sida oxå så vi satt ute på altanen. Hur mys som helst! Vid elva-tiden skjutsade Maria oss till parken. Jättesnällt att hon ställde upp med tanke på att dom kom hem från semestern då på kvällen. På parken var det Svenne Rubins. Emil drog med mej längst fram till scenen så där stog vi och rockade. haha! Sen rullade kvällen på i ett alltför snabbt tempo men grymt kul hade vi. Klockan blev två alldeles för snabbt och då väntade lastbilsfärd hemåt. Vi fick med oss nån hem till Björbo oxå.. hmm ja så gick det. Det blev en kul färd hem oxå men allt vi gjorde igår blev ju kul. När vi klivit av lastbilen gick jag åt "fel" håll. Åt ett håll jag inte borde gå åt... Till slut kom vi hem iaf. Jag stuppade i säng och tack och lov fattade vår följeslagare vinken och tog sej hem. Hur, det vet jag inte... Menmen.. Idag var jag vaken redan vid åtta. Så typiskt mej när jag har varit ut. Låg och halvsov till halv tio då jag gick upp och gjorde Tess sällskap då hon åt frukost. Sen gick hon och la sej igen och då diskade jag och tog reda på allt från igår. När dom väl kom upp sen blev det mest bara slapp innan bussen deras gick hem. Tusen tack ska ni ha för en grymt kul kväll! När mamma, pappa och Gabb kom hem från dammsjön idag åkte jag och mamma till Borlänge en sväng. Hon lyckades glömma en påse med leggins på cafet i kupolen när vi var där i fredags, så vi var och hämtade dom. Sen handlade vi lite mat oxå innan vi for hem igen. Efter maten var vi sen till Enmalms i Floda och pratade lite om morgondagen. Då far vi till Stockholm med dom. Blir kvar över natten så tisdag kväll är väl tidigast som ni får höra av mej igen...
Ha det fint tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0