Hett, hett, hett!

Kan det aldrig vara något mellanting!!?? 28 grader varmt och vindstilla behöver vi inte. Nånting däremellan önskas! Nu är det som det är iaf. Ska sitta på en travbana och svettas i några timmar nu. Maria skulle inte med för Filip hade fått feber. Känns lite lockande och åka till Hedemora nu istället. Fick ett samtal i morse oxå. "Någon" har tydligen bestämt sovplaceringen i morgon natt.. haha! Det fick jag besked om i natt klockan 3. Så vi får se hur morgondagen blir... Nu har jag dock bestämt mej för att ikväll får det bli travet och Uggla iaf. Känns lite i magen med tanke på vem som med all säkerhet är där. Men den personen ska inte få förstöra kvällen. Bara och försöka ignorera så gott det går.
Till något mkt roligare nu, snart kommer Emmie :D Om två timmar kommer hon med tåget. Tyvärr hinner jag inte träffa henne så mkt då hon åker hem på tisdag igen, då Adam far till Sunny beach. Jag blir ju borta hela helgen så. Tycker faktiskt bättre och bättre om den där tjejen. Hon har nästan blivit som en i familjen. Fast nu lär det väl säkert dröja ett tag innan vi ser henne nästa gång :/ Kanske framåt vintern eller så...
Nej, nu måste jag kanske ta mej i duschen och börja dona lite.
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0