Förkyld

Tisdagkväll. Jag har precis kollat på allsången. Bra program idag faktiskt och Uggla är ju grym :) Jag hoppas att jag på något vis tar mej till midnattstravet i år så jag får se honom. Hade varit skoj. Har kommit på att det är mkt den helgen :/ Therese har fyllt år och ska kanske ha fest, storängsfesten, daldansen i Hedemora, Märta har fyllt år och vem vet om hon kanske ska ha fest och så är det travet då :/ Om det ändå kunde vara lite mer spridning på allting. Fast Storänget kan jag utan att sörja för mkt, plocka bort. Där brukar det mest vara lite yngre folk så... Men sen återstår det och se hur det blir med det andra. Nästa helg hoppas jag iaf på kofesten. Lär nog ta och kolla upp det där lite få se hur det ser ut :/
För övrigt är det ganska lugnt nu efter peace and love. En dunderförkylning har jag dragit på mej. Kanske sviterna efter helgen, vem vet. Hade ju säkert ngt skit i kroppen redan när jag åkte i torsdags och som sen bröt ut. Får hoppas att det ger sej snart. Rätt drygt om nätterna faktiskt... Sen skulle det ju tydligen bli fint väder dom kommande dagarna =) Drygt att sola om man är förkyld. Får se om det kanske blir en sväng till dammsjön med moster, Filip och Jon på torsdag. Vore skönt om det blir så varmt som utlovat. Då finns det inget bättre ställe än dammsjön att vara vid =)
Nu får det bli tvn en stund till innan det blir läggdags. PussKram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är vår chaufför till midnattstravet??? Deal?

2008-07-01 @ 22:25:44
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0