En underbar dag!

Vilken härligt dag! Just nu önskar jag mej inte så mkt mer. Idag har jag varit till Therese en sväng. Vi var och kollade på barnens dag som var precis bredvid dom. Therese var barnvakt oxå till sötaste Tind =) Synd att jag inte hade kameran med. Det blev några trevliga timmar i gräset iaf. Kom hem för en halvtimme kanske. Till kvällen väntas det lite grillat och fira att mamma har fått sin semester. Annars vet jag inte vad som händer i helgen faktiskt. Tyvärr verkar inte det fina vädret hålla i sej så länge till, annars hade bryggan i dammsjön varit ett givet mål. Kanske får åka till Mockfjärd och kolla på bröllop i smyg imorgon =) Olle och Josefin ska gifta sej. Moster skulle hämta Filip och Jon där efteråt så man kanske skulle passa på och följa med och kolla lite. Vi får la se hur det blir. Nu ska jag ut och lägga mej i solen iaf.
PussKram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0