En god nattsömn

I natt sov jag bra för första gången på flera nätter. Dessutom kunde jag somna igår utan att vrida och vända på mej alltför mkt. Riktigt skönt faktiskt! Låg och drog mej ända till halv elva idag. Mindre bra kanske... Vaknade upp till sämre väder idag precis som väntat. Verkar som att det kommer och vara lite ostabilt ett tag framöver. Så himla trist! Vet liksom inte vad man ska ta sej till då. Kanske får passa på och träffa Tess på måndag när hon har en ledig dag. Annars är det ju heltid för hennes del som gäller fram till i augusti. Då hoppas jag att vi kan dra iväg nånstans om så bara ett par dagar. Sen försvinner ju hon ner till Kalmar =( Hua! Vill inte ens tänka på det... Menmen, där är vi inte än som tur är.
Nu ska jag fixa till frisyren, bädda sängen och försöka få upp brorsan.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0