Drömmer...

... mej bort till varmare breddgrader och söderut. Ett litet land mitt i Europa för att vara exakt. Jag såg lite bilder igår och det verkade jättefint! Det hade verkligen varit skoj och åka ner, se något annat än Sverige ett tag.
Jag utesluter ingenting. Faktiskt. Framtiden utvisar hur det blir.
Helt klart är att jag är sugen på och åka utomlands iaf.
Det ser hårt att komma iväg men jag ska jobba på det. Så får vi se hur det ser ut i augusti.
Btw så har jag varit "barnvakt" idag. Mamma hade Jon med sej hem från dagis så jag har lekt med honom i flera timmar. Världens sötaste! Sen kom Maria och Filip oxå. Filip den stackaren har haft feber ett bra tag nu så dom hade varit till doktorn. Men det var då full fart hela eftermiddagen så han är väl säkert på bättringsvägen. Får hoppas det!
Vad väntas ikväll då?! Therese pratar om att åka in till Ludvika och lyssna på nån trubadur.
Vi får se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, dit ska du följa med! Ska ta med svärmor dit någondag nu under semestern, för hon fick presentkort i julklapp där.. så då kanske du skulle hänga på. =)

2008-07-03 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0