Ånger...

... att jag inte sökte det där barnflicke jobbet i Stockholm i våras. Då hade jag fått tillbringa sommaren ute i Skärgården med två små tjejer. Sol, bad och massa bus en hel sommar. Som sagt, jag ångrar mej riktigt mkt faktiskt. Här hemma händer det ingenting iaf. Det finns ingen som har pengar till att göra något och det känns inge kul när jag är i en helt annan sits. Jag menar, vad ska jag med pengar till om jag ändå inte gör slut på några. Låter nog konstigt för många men när man bor hemma har man helt enkelt inga utgifter. Det bara är så. Får se om jag och Therese kan komma iväg på en shoppningtur nån dag iaf. Hon och Andreas ska ev flytta och då behövde hon nya blommor och gardiner. Kanske får bli en sväng till Västerås där IKEA finns. Då ska jag passa på och handla till min blivande bostad oxå.

Ser nästan ut som att jag kommer på midnattstravet iaf. Till chaufför duger man alltid så det är väl det jag får vara i sommar om jag ska komma ut på ngt. Och sen får man väl kanske ta en utlandsresa i augusti på egen hand innan jobbet börjar. Tror inte att det blir någon sommarvärme i Sverige i år heller. De närmaste dagarna visar fint iaf och skapligt fint är det idag oxå så man får väl passa på och njuta medans det varar.
Nu väntar lunch i form av fisk och potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0