Allt och inget

Såg precis att det var några dagar sen jag skrev här. Mkt har inte hänt sen dess heller så det kvittar väl. I söndags var det fika hos moster eftersom hon fyllt år. Hela Forslundssläkten var där förstås vilket innebar fullt ös med Filip och Jon. Igår var en fruktansvärt trist dag. Regn, regn och åter regn. Jag och mamma var och städade på snickeri, i övrigt hände ingenting just. Idag har det mesta varit så mkt bättre. Så glad som jag blev i natt, så glad har jag aldrig blivit över detta nån gång förut. Äntligen säger jag bara! Då fick jag bekräftat att allt är som det ska och jag slipper oroa mej mer. Bättre väder har det varit idag oxå. Inte så farligt varmt ändå men solen har visat sej och den värmer bra nog. Det blev lite solande på gräset på fm. Dessvärre har jag av någon anledning tappat intresset för att ligga ute och pressa. Efter en kvart blir jag rastlös och måste gå och göra något. Så har det inte varit förut. Kanske bara bra att jag blivit så här, inte bra och pressa FÖR mkt heller. På em blev det en sväng upp till mormor. Fika blev det förstås och sen var jag och mamma med henne på graven och planterade om lite. Jag och mamma var sen och städade. När vi kom dit gick mamma rakt ut till fabriken utan att lägga märkte till att det var larmat. På två röda var hon ute ur bygnaden och i bilen. haha! Pappa kom sen och rättade till det. Nu har jag precis sett på allsången. Funderar på om jag ska sätta mej ute i hängstolen och läsa lite. Passa på när det är skapligt fint. Till helgen skulle det dessvärre bli lite sämre =( Trist med tanke på att det är kofest och att Tess och Julian ska komma. Menmen, varit på kofest i regn var vi ju förra året och hur kul var inte det då =) Så det ska nog ordna sej. Nu får det bli tack för idag! Imorgon ska jag troligen åka till Therese och vara där till torsdag så det blir väl inget mer skrivet innan dess nu.
PussKram! 

Kommentarer
Postat av: M

De är bara å komma och ta sig en kik...;) PussKram!

2008-07-10 @ 21:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0