Äldre

...killar verkar vara det som gäller för mina kompisar. Fick precis höra något som gjorde mej riktigt glad faktiskt =) Så det är väl bara för mej och hänga på trenden. Får väl plöja mej igenom Björbos ungkarlar få se vad jag hittar.. haha! Nej usch, det där var inte ens roligt..
För övrigt har kvällen var ett riktigt bottennapp. Detta gjorde iaf att den inte blev alltför deppig. Och på bdb hade en pajas skrivit något som var både gulligt och roligt på samma gång. haha! Vet inte hur personen menar med det där riktigt. Menmen, sött hur som helst =)
Bröllop har vi varit på idag oxå. Fint var det. Lite kul var att Josefin hade en bukett som jag oxå har tänkt och ha om jag någon gång ska gifta mej. Den var nästan precis lika, inte riktigt, men till 80 % iaf. Superfin!
Nej, nu vill jag att den här dan ska vara slut så nu får det bli sängen. God natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej lovely! :) I love my life! :D Jag önskar dej allt gott med! Allt bra?

2008-07-08 @ 15:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0