Städning!

Tänka sej, min mor har givit mej fötroende och städa HELA huset! Så det är vad jag gör just nu.
Fast jag lämnar badrummen och golven till henne. Det vågar jag mej inte på riktigt :P
Tidigare idag var jag ut och gick en sväng. Vilket väder! 24 januari men man kan nästan tro att våren är på gång.
+3 och strålande sol. Hur underbart som helst! Vore skönt om isen försvann så man kan vara ute och traska utan att riskera och dratta på ändan. Vilket jag gjorde igår.. Jag och mamma gjorde en sväng och när jag nästan var vid dörren här hemma halkade jag till och ramlade omkull. Haha! Svårt att låta bli och skratta tyckte både jag och mamma.

I helgen då.. Hoppas på att Mr H kommer på besök men har inte hört av honom sen natten till måndagen.
Har verkligen lyckats med att gå om varandra denna vecka. Så vi få la se om han dyker upp.
Rackarns typ till och inte ha mobiltelefon säger jag bara :P Om dom inte kostade så mkt vore det en given present tills han fyller år.
Nej, nu lär jag fortsätta med städningen. Sen blir det en dusch och lite mat.

Kommentarer
Postat av: stine

Hej ta en titt in i min blogg, jag skriver om mode som passar alla plånböcker..
nya tips varjedag..
kram

2008-01-24 @ 13:09:24
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej Caroline! Vad roligt att du skaffat dig en blogg! =) och du skriver bra. Keep up with the good work, here and home cleaninglady ;) kramar!

2008-01-24 @ 13:16:15
URL: http://coffieliker.blogg.se
Postat av: Emma

Känn dig stolt om städ-mamma ger dig uppdraget att städa hela huset. =) Vad menar du, har H ingen mobil? Jag trodde alla ungdomar från 10 års ålder hade en sån.... men där ser man... =)

2008-01-24 @ 14:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0