Slår aldrig fel!

Har precis kommit upp. Lyckades somna rätt tidigt igår med, trots allt. Skönt och komma upp i rimlig tid sen.
Vaknade av att det var diskution i köket, Gabbe har gränsfall till feber 37,4 :S
Det kallar då inte jag feber direkt men så är ju min mamma lite "pjoskig" oxå.
Fast det kanske alla mammor är? Vad vet jag..
Får väl se om dom kommer iväg eller inte. Så typiskt att det skulle bli just NU.
Dom hade ju bokat biljett till matchen före Gabbe som dom skulle se oxå.
Slår aldrig fel när vår familj bokar biljetter nånstans, alltid är det någon som blir sjuk.
En gång fick Adam halsfluss när vi skulle till färjestad, en gång fick mamma magsjuka och så detta. Förstår inte! 
Inte mkt och göra åt. Nu ska jag äta frukost och sen in duschen och fixa till mej lite.
Sen ska Herman hämtas från tåget =)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Emma

De kommer iväg, det tror jag det.
Om man skulle ta och ta en promenad kanske då,
i lagom tid när tåget kommer.... så man liksom bara "råka" passera samtidigt som ni kommer.... hehe.... =)

2008-01-26 @ 10:45:29
Postat av: Johanna

Hej Caroline! Hoppas ni får en bra helg!

2008-01-26 @ 14:03:44
Postat av: Emma

Ja, jag hörde att det var Djurås sen.. attans.. Moster ringde och berättade. =) Sen så åkte vi om er idag tydligen också när ni var ute och gick.. självklart titta jag åt helt fel håll, så jag missa er.... typiskt mig!

2008-01-26 @ 23:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0