Helgen!

Helgen går mot sitt slut. Gårdagen var kanon! Hämtade Herman vid tåget i Djurås.
Hemma här blev det hockey framför tvn, vad annars? :P
Sen tyckte jag att det var behövligt med lite frisk luft så vi gick en sväng på byn.
Jobbigt för en otränad hockeyspelare tydligen.. haha.. Nej, bara skojar.
Sen åkte vi och hämtade Adam i Djurås efter hockeyn i Mora. Att han var tjatrig var bara förnamnet.
Från Djurås och hem var han inte tyst en sekund. Väl hemma fortsatte han och hålla låda.
Han och Herman fann varandra direkt. Jag och Herman åt tacos och när Adam äntligen dragit iväg till Leksand kunde vi sätta oss i lugn och ro och mysa framför en film med lite popcorn.
I säng strax efter midnatt.Sov som en stock.
Idag gjorde vi inte mkt. Såg på en dvd på förmiddagen bara.
Sen hann vi bara äta innan tåget gick mot Hedemora. Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Blir nog så att jag åker till Torsby imorgon och hälsar på Tillman iaf. Längesen jag såg henne nu och så får jag tiden att gå dessutom, till skillnad mot om jag bara ska gå hemma.
Ska nog ta och ringa henne och kolla lite få se. Sen lär jag väl kanske packa lite då.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, hår har han då så han klarar sig. har bett faster Tette ta med saxen hem när hon kommer hem från Kallestad nästa gång! =)

2008-01-27 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0