Vilken dag!

Vilken dag! Önskar bara enländet vore över snart.
Ska väl ta mej igenom en städning först innan jag får lägga mej.
Ska åka och fixa det bara jag har ätit så är det överstökat sen.
Det har varit tungt hela dagen idag. Känns som att jag anstränger mej till tusen med jobben men ändå känns det som att det inte går framåt ett dugg.
Brorsan har nog lite rätt i det han säger, att jag skulle ha gått något annat.
Med andra ord är det bara och inse fakta, jag lär sätta mej i skolbänken igen om jag ska bli "något".
Så jag får väl ta mina funderingar och göra allvar av dom då. Söka sjuksköterska..
Lollo går ju det nu så jag kan ju alltid ta lite tips och råd av henne när det skulle behövas. Jaa, det får nog bli så..

Som om det inte vore nog idag så är det ett sju helsikes väder ute! Snöblandat regn eller nåt.. Usch!
Men vad hade man väntat sej!? Det är ju bara februari än så..

Det var flera veckor sen nu... =( Inte konstigt att jag är deppad emellanåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0