Tycker inte alls om!

Jag tycker inte alls om kursen jag börjat på och som ska hålla på i 16! veckor!
Jag förstår inte vad man ska kunna fylla ut den tiden med om jag ska vara ärlig.
Bara man har snickrat ihop ett CV så kan man väl sitta hemma vid datorn och söka jobb lika gärna som där.
Nej, vi får just se hur länge jag pallar det där.
Får hoppas på mc donalds jobbet då, allt för att slippa gå på det där. Jag fick oxå veta att blomsterlandet öppnar i Borlänge i augusti =) Har precis skickat iväg ett mejl om att jag är intresserad så vi får se om jag hör något.
Rätt trött i skallen nu. Ska lägga mej en sväng och läsa i nya tidningen innan jag lär pallra mej iväg och städa =(

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0