Trött!

Trött i både fötter, ben och huvud. Idag har jag gått i princip hela dagen.
Vi kom till mässan starx före tio och så gick vi där i två timmar. Sen gick jag till kupolen där jag blev ända till kl 17!
Det blev en hel del handlande oxå. Mest nöjd är jag nog med mina svarta pumps.
Än en gång hade jag turen och hitta ett par i storlek 35 =)
Börjar nästan fundera på om mina fötter krymt. På sommarskor kan jag tyvärr inte ha annat än det nu för tiden..
Så man får verkligen passa på när man hittar några i den storleken. En massa annat blev det oxå..
Bla en bok till med Camilla Läckberg. Gick inte och låta bli helt enkelt!
Kom hem vid sex tiden. Jag, Adam och Martin fick åka med Martins syster hem och då var det värt att vänta bara för att slippa åka buss.
Var direkt och städade när jag kom hem. Trodde aldrig jag skulle orka men det gick..
Imorgon är jag "ledig". Ska bara runt till olika ställen och göra intresseanmälan och kolla om dom behöver folk.
Om inte jobb så kan jag iaf knyta kontakter har jag fått lära mej :P hehe..
Men det har ju visat sej förut att det kan vara bra och göra sej känd. Så det är nog aldrig fel och visa att man finns.

Nu blir det sängen alldeles strax! Ska bli fruktansvärt skönt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du ska vara glad för dina små fötter, det är ju hur fint som helst! Jobbigt att hitta skor kan jag i och för sig förstå, men vill man vara fin får man lida pin :)

2008-02-20 @ 22:01:42
URL: http://alltomfia.blogg.se
Postat av: Pina

Härmapa! jag köpte ju också ett par svarta pumps nyss..;) Läckberg är ju toppen böcker:D

2008-02-21 @ 11:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0