Tredje dagen

Tredje dagen på kursen är avslutad. Känner väl kanske att denna dag var lite bättre ändå.
Hittade ett jobb och söka idag oxå. Skickade iväg en ansökan och fick till svar att dom skulle kolla igenom så jag vet iaf att den har gått fram. Sen återstår det och se om jag kan vara intresant för dom.
Hann med och kila in på växthuset idag oxå innan bussen gick. Vet hur det kommer och vara där imorgon så jag passade på och handla till min familj idag istället.
Imorgon tror jag för övrigt att någon kommer och bli väldigt överraskad.. =) haha.. Ska bli intressant..

Om nån timme bär det av till Borlänge. Gabbe ska dit och spela så jag tänkte att jag skulle hänga på dit och kolla.
Lär väl bli sängen direkt vi kommer hem sen. Har inte blivit van och gå upp vid sju varje morgon så jag är bra trött när det väl blir kväll. Men det är skönt att få in lite rutiner faktiskt.
Dags för lite mat nu tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0