Söndag

Söndag har blivit min nya favoritdag nu för tiden. Vet inte varför men det har bara blivit så av någon anledning.
Idag är dock ingen bra söndag. Och när jag har mina dåliga dagar så är allt verkligen skit.
Allting förstoras upp, små bekymmer blir världens största problem liksom..
Vad som har gjort att detta är en dålig dag vet jag inte. Eller jo, men det blir för invecklat att förklara.
Jag förstår inte ens mig själv ibland heller så det får vara nu..

Var och kollade på hockey idag igen. Gabbe gjorde ett hatrick och vinst blev det oxå så det var skoj iaf.
Just nu är jag ensam hemma och det känns hur skönt som helst! Känner att jag behöver lite tid i ensamhet.
Ska väl och städa lite på snickeri senare och egentligen skulle jag ha varit ut och gått en promenad oxå.
Trist utan sällskap bara..

Dagens bästa måste nog vara kvällens Wallander film =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Vet precis hur det är, hatar såna dagar. Fast jag måste nog säga att lördagar ändå slår söndagar, för då kan man både sova ut OCH stanna uppe hur länge man vill på kvällen. Att dessutom veta att det inte är skola/jobb dagen efter kan ju bara ses som ett plus :)

2008-02-17 @ 18:18:07
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0