Snart lördag nu....

Så har denna dag snart passerat fast det har gått trögt.
Gick som sagt en promenad på fm men sen har det inte hänt mkt.
Jag och mamma var till Floa och handlade och sen till mormor med det som vi hade köpt till henne.
Nu har jag nyss tryckt i mej en pizza. Sitter väl här och inväntar let`s dance nu då..
Ska försöka packa lite till imorgon oxå. Vad man ska ha på sej är alltid en lika knepig fråga. hmm..
Borde nog införskaffa lite mer "finkläder". De senaste åren har det blivit mkt enkla kläder med tanke på att jag har hållit på med blommor och där blir man rätt skitig, speciellt om man heter Caroline Erkers oxå..
Har iaf beställt lite nytt till sommaren nu =) Hittade en del i La redoute och den stora vinnaren var ballerinaskorna i storlek 35! Tjoohoo! Vore väl attans om dom skulle vara för stora :P Då kan man börja fundera..
Sen blev det några tunikor och en kofta oxå. Det ramlade iväg bra nog men det får kosta vad det kosta vill!

Ha en trevlig helg alla för det ska jag ha =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

såg kläderna dina på bilddagboken, vad fina! det är du värd gumman! Hoppas du får en toppenhelg! ;) kramar

2008-02-08 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0