Revy

1 februari idag. Januari är över och det som annars brukar vara en mörk och dyster månad har faktiskt varit raka motsatsen i år.  Jag hoppas att februari blir lika trevligt =)
Det börjar ju ganska bra med ikväll. Jag, moster, Rauno och Mattias ska på revy. Ska bli jättekul!
Som tur var ville mormor byta med mej så hon får följa med mamma, pappa och Gabbe dit nästa helg istället.
Nästa ska jag ju till Hedemora och fira Mattias som fyllt år =)
Vill varken missa det eller revy så det var tur att det gick och lösa!

Ska försöka ta mej ut på en promenad idag med i detta vinterlandskap.
Fick man känslan av vår för nån dag sen så finns verkligen inte den känslan kvar nu.
Nej, nu ska jag på med kläderna och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0