Överdrivet....

Vad stort alla hjärtan har blivit egentligen! Nästan överdrivet tycker jag. Kan man inte uppmärksamma dom man tycker om även andra dagar oxå. Måste det till en speciell dag för det?!
Ett kort, en ros, ett fint sms eller nåt kan man väl ge vilken vanlig dag som helst.. Tycker jag iaf..
Menmen, får väl bju till lite idag trots allt. Har slängt iväg lite mess, lite blommor och så svarade jag självklart på det fina kortet som låg i min mejlbox i morse =) Kunde knappast ha fått en bättre start på dagen.
Dagen i övrigt har inte bjudit på något speciellt. Sen jag kom hem vid fyra har jag lagat mat och lugit och läst i nya boken. Den kan jag rekommendera och alla andra som Camilla Läckberg har skrivit. Grymt bra böcker tycker jag!
Just nu läser jag isprinsessan som gått som serie på svt om jag inte är helt ute och cyklar. Som sagt, läs dom!

Helt slut i huvudet så nu får det bli punkt för idag.

Än en gång, en stor kram till dej morfar<3 Du fattas oss!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Carro! jag håller helt med om att det börjar bli lite väl överdrivet!!! därför har jag inte gjort något speciellt idag för någon igentligen :P
KRamar!

2008-02-14 @ 22:17:09
Postat av: Emma

M var lite rädd när jag la ut buketten på bloggen,
att floristen skulle "förkasta" den, när han varit så duktig.

2008-02-15 @ 08:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0