Melodifestivalen

Kvällens melodifestival är slut.
Om jag ska sammanfatta det snabbt så var det tre låtar som jag inte gillade, fyra som var ugnefär lika bra och så var den en som helt klart var bäst. Sannas ybervackra ballad!
Vet någon som suckar när jag säger ballad.. haha.. Tur att vi alla tycker olika!
Nejmen hur som helst så var det en riktigt bra låt. Tyvärr ingen låt som skulle komma speciellt långt om den gick till den stora finalen men iaf.. Tycker det var bra att inte Carola och Andreas gick direkt.
För det första var inte ens låten bra och för det andra kan Carola gott få se att hon inte är så bra som hon själv tror. Dags att komma ner på jorden liksom. Diva med andra ord om man får säga så.
Funderar på att krypa ner snart. Har ju en fruktansvärt bra bok som ligger och väntar på mej.
Kan man bli kär i böcker så är det i så fall precis vad jag har blivit. haha.. Har aldrig läst nå bättre böcker!

Blev väckt i natt oxå. Blir mer och mer fundersam måste jag säga. Säger bara ensamhet.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag håller med dig, Carola kan behöva få en liten dos verklighet över sig. Jag gillade Kebab-låten, den påminde om Ukrainas bidrag förra året. Fast det är nog tur att de inte gick vidare, jag hade nog skämts lite över Sverige i eurovision då :)

2008-02-17 @ 11:15:21
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0