Måndag

Vilket väder vi har! Känns som att det skulle vara vår fast vi bara är i februari än.
Något som förstärkte min vårkänsla ännu mer var att sommarkläderna som jag beställt kom idag =) Tjoohoo!
Tro det eller ej men allting passade =) Eller ja, ballerinorna var gränsfall till för stora men med ballerinastrumpor i så ska det gå bra. Attans att jag ska vara så "småfotad"! Är det något jag skulle vilja förstora så är det fötterna.
Som jag sa igår, shopping gör en på mycket bättre hurmör. Verkar dock inte karlarna förstå.. haha..

Har varit ute på en promenad ikväll. Var ett tag sen nu, förra veckan var det så mkt annat på när man kom hem.
Promenaden med mamma och mormor i lördags räknas inte. Dom håller inte riktigt det tempot jag vill ha =)
Skönt var det iaf efter helgens alla onyttigheter. Till och med chips blev det och det hör inte till vanligheterna.
Får absolut inte bli någon vana! Fast godis får man unna sej i måttliga mängder, hur skulle jag annars överleva?

Slapp städningen idag oxå för det var några där och tog bilden på den nya utställningen.
Så det får bli ett nytt försök imorrn få se då..

Nu blir det en stund framför tvn. Anna Phil om en stund får INTE missas!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja det är underbart med det här vädret! Fast lite läskigt med tanke på växthuseffekten, det borde ju inte vara vår i februari och det borde ha varit snö i några dagar i sträck åtminstone. Men aja, vi får väl tacka och ta emot så länge vi kan :)

2008-02-18 @ 20:20:06
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0