Lördag

Det är lördag och melodifestivalen väntar alldeles strax så det får bli ett inlägg så långt jag hinner helt enkelt.. haha.. Idag har jag varit med till Säter och kollat på Gabbe.
Efter att ha varit sjuk i veckan så presterade han därefter idag oxå utan att för den sakens skull vara dålig.
Efter Säter blev nästa anhalt kupolen och matpalatset.
Hann in på Gina och köpa mej en t-shirt och ett halsband. Sen tröttnade Pappa och Gabbe förstås.
Aja, jag var ju faktiskt iväg och handlade en hel del i onsdags så det kanske var tur att någon skyndade på mej lite idag, annars hade det nog kunnat bli en del till.
Var upp till mormor sen, jag och mamma. Spelade första bingon med henne oxå. Och så fick jag en jättesöt gipsfigur som hon målat åt mej, en sen 20-årspresent.
Nej, nu lär jag kila och kolla på melodifestivalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0