Lite bättre

Mitt humör har stigit en aning kan jag meddela. Läskigt egentligen hur shopping kan påverka en så positivt.
Jag har precis köpt mej en mp3 via ON OFF på nätet. Det var verkligen behövligt!
Nu när jag åker buss dagligen återigen behövs det något som kan underhålla.
Förstår inte hur jag har klarat mej sen den förra gick sönder för ett bra tag sen nu. Allt utom ljudet funkade.. haha..
Men nu är en ny som sagt på väg, en rosa för er som vill veta =) 
Som sagt, shopping höjer humöret en hel del. Lite skrämmande men så sant som det är sagt.
Jag och Tess har planerat en shoppingtur på onsdag och det brukar ha en tendens att bli lite "farligt".
Alltid lyckas vi lura på varandra någonting.. =)
Måste handla lite födelsedagspresenter men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på åt dom blivande jubelarerna. Min kära moder som fyller en bit över 40 och min vän Herman som fyller sista tonåren.
Om NI som tar er tid att läsa min blogg och som möjligen har något tips på vad man kan köpa, ni kan väl så diskret som det bara går höra av er till mej. Jaa, det var nog allt det. Imorrn är det kursen igen =/

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Fia

Mår man bättre av shopping är det klart man ska shoppa! Ännu bättre att göra det på kredit, då mår man inte dåligt förrän månaden efter! ;)

2008-02-18 @ 11:46:25
URL: http://alltomfia.blogg.se
Postat av: Sandra

Shopping it is :D

2008-02-18 @ 20:10:36
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0