Kan inte sova...

Detta kommer att bli en natt utan sömn känner jag.
Ligger bara och grubblar och då är det lika bra att gå upp igen.
Kan inte riktigt sätta fingret på det men något är fel och jag har en otäck känsla av att det här kommer att sluta illa.
Det känns verkligen inte bra. Kanske bara jag som överdriver. Vi får se..

Skulle ha varit med mamma och Anna-Lena ut och gått en sväng om några timmar oxå.
Känner jag min mor rätt så kan det nog bli ganska så tidigt.
Sen måste det bli en sväng till mormor. Det var för längsen nu! Känns inte bra..
Annars vet jag inte vad denna dag har att bjuda på mer. Blir väl Wallander till kvällen iaf.
Om det ändå vore då så en till dag har passerat. Sen ser det ut som att kommande vecka har lite och bjuda på. Skjutsa Adam till klippningen på måndag, hälsa på i Boda på tisdag hoppas jag, städ måndag och onsdag och en sväng till Djurås på fredag oxå, får inte glömmas ;) Så tiden kanske går lite fortare. Vill ha nästa helg nu =)

Nu blir det sängen igen och lite bokläsande få se om John Blund kanske vill hälsa på hos mej såsmåningom!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0