Jobbig morgon.

Det var jobbigt och vakna upp idag.
Jag drömde att jag hade fått jobbet som jag sökte förra veckan, som personlig assistent. Vilket ju inte stämde.
Som om inte det vore nog drömde jag en massa annat som kändes konstigt oxå.
Men kan jag lita på personen, vilket jag tror, så kommer det som hände i drömmen aldrig att hända på riktigt.
skulle det hända skulle jag i så fall bli väldigt besviken.
Var tvungen och ringa ett telefonsamtal nu på morgonen oxå vilket inte gjorde uppvaknandet så mycket roligare.
Nu är det gjort iaf så nu ska jag fixa lite frukost och in i duschen innan det bär iväg till Falun och Blge =)
Önska mej lycka till!

Kommentarer
Postat av: Pina

om den personen gör dig besviken eller ledsen på nåt sätt så har han två hmabor efter sig!!!!;P haha

2008-02-21 @ 11:35:50
Postat av: Emma

Lycka till. =)

2008-02-21 @ 15:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0