Ingen bra morgon.

Dagen började inte speciellt bra. Adam skulle till frissan i Mockfjärd och jag skulle skjutsa honom eftersom jag inte hade något annat för mej. Jag ställde mobilen på 08.15 igår kväll och gissa vad som hände i morse?!
Joo, alarmet löstes inte ut! Jag vaknade till och fick panik när jag såg att klockan var 09.12, Adam hade tid 09.45..Så fort som Adam kom upp då, så fort har det aldrig gått förut kan jag lova!
Som tur var hann vi dit i tid men inte på lagligt på något vis.. Aja, nöden har ingen lag eller hur det nu är.
När vi kom hem fick vi äta frukost för det hanns ju inte med innan heller.
Sen in i duschen och fixa lunch till mej och till pappa som kom hem 12.30 Stressig förmiddag med andra ord! Eftermiddagen har varit desto lugnare. Tog en promenad innan solen gick i moln.
Nu sitter jag här och väntar på att allt folk på snickeri ska sluta så jag får åka dit och städa lite..

Du har förändrat mitt liv.
Du kom in i mitt liv när det var som jobbigast och fick mej att se positivt på livet igen.
Du har inte funnits i mitt liv länge men du har redan blivit en sån betydelsefull person.
Tack för att du finns! Om du läser detta så tror jag att du vet vem du är. Du behöver inte tvivla..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Aa du carro ... det är inte lätt de där när alarmet inte vill ringa.. har själv vart med om det ... då blire stressigt!!!! Ucha!!!

Carro jag blev glad när jag läste det sista! .. vet vem du skriver om! jag är SÅ glad för din skull jag hoppas verkligen inget händer nu! Du är värd att ha det lungt en stund nu på den fronten. Jag önskar dej all lycka!!

2008-02-04 @ 18:06:22
Postat av: Emma

I think I know who you mean....

2008-02-04 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0