Helgen har passerat!

Så var denna helg förbi. Igår när jag kom till Hedemora blev det hockey hemma hos Herman först.
Hann med och träffa hans bror med barn, som kom förbi en sväng. Himla söta ungar och full fart förstås =)
Men det är man ju ganska van med vid det här laget.. Vi gjorde oss i ordning och gick till Martina och Tias till sex.
Fick smaka lite tårta oxå. Bra jobbat, Märta ;) Kvällen rullade på och såsmåningom drog vi ut på stan en sväng fast Martina och Tias blev hemma. Blev dock inte så långvariga ute på stan. Jag, Herman och Axel hamnade på en krog och sen drog jag och Herman vidare till donken för lite mat. Blev en mysig promenad genom stan ändå =)
Var hemma redan vid 00.40 men sova blev det inte på ett par timmar =) Idag var det jätteseegt för vissa :P
Vi gick över till Martina och Tias och hämtade lite grejor som blev kvar från igår. Sen var vi ut och åt och så hem till Herman en sväng innan jag åkte hemåt.
En jättetrevlig och mysig helg trots att allt kanske inte blev som planerat.
Men som sagt, det är alltid lika jobbigt och säga hejdå =(

Kommentarer
Postat av: M

De där med att säga Hejdå kommer aldrig bli lättare.:/ bara svårare...:P Fast de är värt de eller hur?;)

2008-02-10 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0