Härliga människor!

Det är söndag eftermiddag, som tidigare nämnt så är det min favoritdag. Idag har det varit hockey för hela slanten.
Gabbe hade match igen på fm och så har kusin Oscar spelat på em. Så det har blivit ett par timmar i Sveriges kallaste ishall idag. Sitter här med en vetevärmare nu och försöker få upp värmen en aning.
Det är ju a-lagsmatch sen oxå men där går gränsen. Dom är inte värda att frysa för ett dugg!
Så nu ska jag bara vara hemma resten av dagen. Ska fika lite om en stund och ikväll blir det både Köping gänget och Wallander.
Kanske mitt intresse för personlig assistent har väckts när jag har sett på Köping gänget.
Tänk att få umgås med sånna glada människor hela dagarna. Dom flesta handikappade är ju alltid så glada.
Och så tacksamma för minsta lilla. Har blivit så less på alla som klagar och bara ska ha mer hela tiden!
Och dom som klagar och tycker något är jobbigt när dom själva har satt sej i den sitsen.
Det är så härligt att se människor som kanske måste leva ett begränsat liv på grund av sitt handikapp, faktiskt är så glada och positiva ändå. Kan vara något och fundera på!

Nu blir det fika!   

Kommentarer
Postat av: Fia

Usch, att frysa är inget vidare. Vem är Gabbe förresten? Pojkvännen? :)

2008-02-26 @ 15:20:11
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0